En ny dag idag

Hela gårdagen kändes seg och tung, massa ont i huvudet och trött som bara den. Det var inget kul alls, förutom på idrotten, vi spelade innebandy, och jag som i vanliga fall är sämst på det gjorde faktiskt väldigt bra ifrån mig. Det är inte alltid så lätt att komma ny till en klass och "visa vad man går för", så det känndes riktigt bra igår. Sen hade jag psykologiprov, det gick hyffsat, varken dåligt eller bra. Men sen kom huvudvärken, och stannade kvar hela eftermiddagen. När Marcus kom hem från jobbet, va han så gullig och gick ner och köpte treo till mig -mycket praktiskt med apoteket två steg från dörren...

Men, idag är det en ny dag, och ingen huvudvärk här inte. Idag känner jag mig mycket piggare, så efter skolan tänkte jag dra till gymmet och träna lite. Det kanske är därför jag har gått å blitt så trött sista tiden, för lite träning helt enkelt...
Nåväl, efter gymmet ska jag drar hem och då hade jag tänkt julstäda i lägenheten.

Vad har du för planer för dagen?

Kommentarer
Postat av: Mamman

Vet du, ibland längtar jag så efter dig att jag får magont. Du vet väl om att du är världens bästa Josefin. Occh du glömmer inte bort det DÄR.



Pusssssss och kraaaaaaaaaaam

2008-12-18 @ 14:26:16

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0