Helg hela veckan?

Jag säger ju att jag har ett lugnt (jäkligt slappt) schema, och känns det som om jag knappt går i skolan alls. I vanliga fall har jag en lektion på måndagar (historia c 8:50-9:50) men nu när vi gör ett eget arbete behöver vi inte vara där. Och jag måste erkänna att det känns en aning onödigt att gå upp tidigt (fast det gör jag ändå) klä på sig, fixa sig och cykla iväg till skolan, bara för en timme... Då är det bättre att vara hemma tycker jag, dessutom får jag mer gjort hemmifrån.

Allså fortsätter min helg idag också. Plus imorgon, tisdagar är ju jag ledig. Summan av kademumman, jag kommer ha haft helg från fredag-tisdag, fem (5!!!)dagar.

Jag har inte så mycket planer för dagen, inte mer än att skriva på historiaarbetet, som ska handla om sverige under andra världskriget, funderar på att skriva om sveriges avlyssning på tyskland... Det kan nog bli ett intressant arbetsområde, dont you think?

Vad ska du göra idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0