Jag? Morgonpigg? Va får dig tro det?

Klockan är inte ens halv7 (06:27) och jag är redan uppe. Kunde helt enkelt inte somna om efter att Mackan gick till jobbet. Bara jobbigt att vrida och vända på sig i sängen...
Så det kändes ju lika bra att stiga upp, och få igång dagen så fort (tidigt) som möjligt -utan sovmorgon.

Jag är ledig på tisdagar, så en sovmorgon hade egentligen inte suttit fel, men men...
Har en del planer för dagen, så what a hell, skadar ju inte att komma igång.
Först har jag tänkt gå på morgonpromenad (såfort de blir lite ljusare) Sen har jag tänk ha en riktigt pluggdag, skriva mitt arbete i företagsekonomi, plugga inför kommande psykologiprov, och så självklart det förbaskade projektarbetet...




Foto: Josefin Eriksson, 2006

Tänkte ta med mig kameran på promenaden, fylla på datorn med lite nya foton


(okej, nu när jag skrivit klart har klockan hunnit bli 06:42, typ eftermiddag nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0