ojsan hoppsan lillebror

Idag när jag kom till gymmet gick jag mig en överraskning, män i damduschen.
Manliga hantverkare i duschen, utan att informera om det i förväg, ganska dåligt...
Eller jo, till sist såg jag information -högt uppe i taket typ. Felstavat; hantvärkare.
värk...
Undra vad dom ger för värk? Huvudvärk, muskelvärk...?

Visst, en sak att det var gammla gubbar -dom hade väl fruar ändå, och tröttnade väl på att kolla in damer i början av 70talet eller nåt... Men hantverks-firman behövde väl inte släpa med sig sin yngsta praktikant eller? En ung kille i säkert-inte-ens-fyllt-20 års åldern, som inte var blyg att smygtitta(!

Men helt ärligt, hade det inte bara vart enklare att bara byta dam och herr omklädningsrummen för en dag? Eller bara jag som tycker det???

Kommentarer
Postat av: Anonym beundrare

jag säger bara.. ÅÅOUWH!

2008-10-22 @ 17:19:53

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0