My day so far

Efter fyra timmars städning av trapphus var min första arbetsdag slut. Visst var det färre timmar än jag väntat mig, mendet kanske var bra med en mjukstart, hehe. Hur som helst, så är jag tacksam för varje timme som kan ebrjudas och det är bara att tacka ja så fort något dyker upp. Förhoppningsvis kan jag få jobba några timmar imorgon också. *Jag hoppas!*



Väl hemma kände jag att jag kommit in i städar-rollen så bra, så jag drog fram dammsugarn och gjorde lite fint här hemma också, vilket verkligen behövdes!

Efter allt städande gick jag ut på en uppfriskande prommenad, det är alltid så frisk luft när det är så här kallt ute, skönt tycker jag.

Men nu är jag inne i värmen igen, och jag tänkte faktiskt lägga mig i soffan och lata mig framför tv:n tills Mackis kommer hem efter 16-tiden någongång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0