Keep on?

Lördagmorgon, jag och Marcus har nyss smällt i oss en dunderfrukost.
Vår sista dunderfrukost a la lördagsmorgon i denhär lägenheten...

På fredag fyller vi flyttbilen med alla flyttlådor som just nu ockuperar vårt vardagsrum. Vid denhär tiden nästa lördag sitter vi i bilen ner till Varberg.

I samband med flytten tillbaka till Varberg, funderar jag på att sluta blogga. Men jag är kluven. Anledningen till att jag började blogga var ju enbart för att familjen nere på västkusten skulle kunna hålla koll på mig. Alltså känns det som om jag lika gärna kan sluta blogga när jag bor i Varberg. Men även om det var så det började, så blev det allteftersom något mer än bara uppdatreing åt familjen. Jag har bloggat i över ett år, och även om uppdateringen vart till och från lite då och då, så skulle det vara konstigt på nåt vis att bara huxflux sluta.

Kommentarer
Postat av: Mamman

Inte ska du sluta!!! Nu blir det ju familjen Ahlström som vill se vad ni hittar på (och vi andra)

Puss och kram, nu e det snart nästa vecka...hihi

2009-11-08 @ 09:38:02

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0