Frågetecken ???

Party Party

josse linda krogen
Foto: Linda Eriksson                                                                      syster & yster

Bjudit hem lite folk igårkväll på lite förkrök inför utgång. Trevligt folk och massa(!) dricka. Kanske lite för mycket för Josse. Men det är ju så, jag dansar aldrig nykter. Visseligen dansa jag inte så mycket igår heller, snurra mest bara.

Nere på stan blev det ännu mera snurr och till slut ramla jag. Vad hände liksom !? Världens flipp som övergick i panikångest. Ville bara gå hem och gömma mig. När Marcus ska hämta ut jackor och väska ifrån garderoben hittar han inte nummerbrickan, så vi skulle behöva va kvar tills stängning för att få ut våra grejor. Men jag ville bara hem, och Marcus sprang efter.

Så nu är man utan plånis och mobil...

Vakna upp i morse med spyan i halsen typ. OBS. Jag var inte bakis, jag blir aldirg bakis.
(Har i alla fall aldrig vart det förren idag)

Yeah, kräftskivan nästa helg lär ju bli något lugnare. Jag lovar, tio fingrar upp till Gud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0