Godmorgon


khgfhv
Dagen klädsel
leggins, Gina Tricot
linne, Gina Tricot
Peak t-shirt, från Marcus byrå

Om en timma börjar skolan, då blir det svenska framtill 10:20. Och sen kommer det bästa av det bästa. Håltimma 10:20-12:45. Bästa av det bästa. Nja inte riktigt va?

Anledningen till att jag har en del håltimmar beror på att jag på min förra skola läste efter ett annat upplägg. Så nästan allt som 3orna på min nya skola läser iår har jag redan läst i 1an eller 2an. Och en del kurser som min nya skola läste i 1an och 2an har jag ännu inte läst. Lite krångligt. Men det har löst sig ganska så bra ändå :)

Jag är inget direkt fan av hålistimmisar. Hade hellre gått mina timmar i skolan i ett streck och sen kunna ha hela eftermiddagen för mig själv -och Marcus förstås. Men icke sa Nicke (eller vad nu rektorn heter) Any way, är väl bara att gilla läget och göra det bästa av situationen. Och eftersom jag nu har börjat min hälsosamma liv med träning och bra kost är det ju ett perfekt tillfälle att simma några längder på centralbadet.

Kanske springer iväg till Marcus jobb och ger han en puss också. Garanterat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0