Håret

Marlene gjorde hårförlängning på mig i början av veckan. Till en början tyckte jag det var lite för rakt, jämfört med mitt eget alltså (som inte är så rakt!)Men nu efter några duschar och håret har blitt blött, börjar jag fundera. Jag tror dendär lilla asiattjejen har, eller ah...hade ganska så rejäla lockar! Efter duschen lockar ju håret hur mycket som helst. Fint är det ju. Gillar hellre lite lockar och volym än platt och rakt hår, åtminståne på mig själv.

Min kamera strejkar, eller rättare sagt batterierna. Dom tar slut på en gång. Måste verkligen fixa några bra batterier om jag ska överleva (nu när jag bara har en kamera) Inte lika roligt att blogga utan bilder...
lockigt hår

Förresten, kolla in Veronica! Hon fotade mig och Marcus igår, gick dock sådär.

Kommentarer
Postat av: veronica

du vänjer dig no snart med håret :D

Det var nice idag när de var i hästsvans

2008-08-01 @ 22:30:47
URL: http://humlisen.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0