Storasyster & Lillebror

Snackade nyss med lillbrorsan på telefon. Han är sötast i hela världen. (Fast Marcus är gulligast) Hur som helst frågade jag vad han önskade sig. Eller, nja jag hann inte riktigt fråga. Det var mer såhär:

-Grattis i efterskott, hur gammal är du nu? Åtta, sju? (Jag vet mycket väl hur gammal han är)
-Nej Josse *skratt* jag är nio.
-Ja, juste. Värsta stora killen nu ju.
-Mm, vill du veta vad jag ösnkar mig?
-Visst *ler för mig själv eftersom min bror e så söt*
-Du vet väl att jag tycker om bilar. Jag önskar mig nån såndär stor bil.
-Vill du ha radiobil eller sånna som man kan leka med?
-Jag vill ha sånna man kan leka med. Sånna stora
(..)
-Ehm vad önskar jag mig mer... Hm, jo kapplastavar och... eh vad kan man mer önska sig
Jo biobiljett önskar jag mig
-Jaså, har du tänkt gå på bio? Vilken då?
-Eller näe, skippa de där med bio. Jag kom på att jag redan fått en biljett av pappa och mamma. Vi ska kolla på Kung fu Panda imorgon.

Lilla gullungen. Saknar honom big time...
jhgf
En något äldre bild från 2000-2001 nångång? Syskonkärlek

Kommentarer
Postat av: Anna

vilken söt bild :)

2008-08-19 @ 12:14:39
URL: http://annakubel.blogg.se/
Postat av: sanny

tack, mår bättre nu

2008-08-19 @ 12:30:32
URL: http://sannyt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0