Måndag

Efter skola (som förvisso inte var längre än 8:50-10:55) och nu hårda 40minuter i simhallen är jag helt trött. Både i kropp och huvud. Nu blir det slapp/mys i soffan med Marcus och bläddra igenom Apollos resekatalog. Vi ska nämligen ut och resa, det är bara det att vi ska bestäma när och vart.

Böh! Har fortfarande inte gjort min fördomsläxa än. Den ska vara klar imorgon eftermiddag. Vet helt ärligt inte vad jag ska göra. Blir nog att hitta på, eller rent av be min icke så ofördomsfulle pojkvän att rabbla upp några av hans fördommar och jobba utifrån det.

HELLO KITTY
En slappiskväll som denna blir det Hello Kitty. Ganska lagom söt sådär

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag har med hellokitty på mej! ^^

2008-08-25 @ 20:09:56
URL: http://violblues.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0