Stå emot Josse!

För några dagar sedan slöt jag och Marcus en pakt som går ut på att vi ska låta bli chips, godis, kakor, ja allt sånt där gott men onyttigt i 2månader. Men just nu sitter min gulliga lilla Marcus och mumsar på chips! Och han har dip också! Böh, jag skulle lätt kunna joina honom men jag ska inte. Nope. Jag ska banne mig inte ge med mig. Efter senaste jeansprovningen och bitterheten som uppstod, bestämde jag mig för att slima till mig -igen. Förr i tiden var man ju vältränad as hell ! Okej, kanske inte as hell, men ändå. Spelade fotboll, simmade och var ute och sprang/promenerade. Nu jäklar ska jag ta upp min gamla "livstil" igen.
Marcus får gärna äta chips -utan mig! Så det så. Josse står emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0