Stålmannen-plåster och 8månader

Kolla vad dom andra barnen i skolan gjorde med mig -den nya tjejen i klassen. Dom slog och rivdes, bet mig i fingret, så nu är jag tvungen att gå runt med stålmannen-plåster som min otroligt manliga -men ocksåväl barnsliga pojkvän har köpt.
jfdjvb
Mobilkameran, ganska suddig bild. Men kolla noga så syns han -Stålmannen

Nej, okej det var ingen som bet mig i fingret. Jag råka paper-cutta mig på ett av de många papper som jag fick i skolan. Schema, årsplanering, blablabla-papper och nåt mer papper. Jo massor papper. Fast långt ifrån så mycket som jag är van vid ifrån min gamla skola. Min nya klass verkar helt okej, har dock inte så mycket att grunda detta på. Det var mest bara massa prat och information under dagen.

Första dagen avklarad. Och jag är säker på att andra dagen kommer gå minst lika bra

Nu ska jag gosa med Marcus hela kvällen, vi
firar 8 månader idag. Bästa månaderna i hela mitt liv. Skulle inte klara mig utan min älsklings gose-nalle-björn. Min bebis

Kommentarer
Postat av: Linda

Det vart ju det jag sa. Onödigt att cutta sej ju! Hur blev kakan? Puss! :*

2008-08-20 @ 21:27:48
URL: http://violblues.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0