Vunxenpoäng, eller pensioners-varning???

Efter skolan drog jag och simmade tills Marcus var klar på jobbet. Hann springa in en snabbis på New Yorker (min nya favvo-affär) blev ett par nya jeans -för omväxlingensskull ett par som passade riktigt bra :)

Sen blev det hem och vila soffan med Marcus.
Han är så söt när han sover! Gulleplutten min <3
hjfhgv


ikea
Kollat igenom IKEA-kataologen litegranna. Finns så mycket som jag vill ha.
Vill ha ha ha... Typ som denhär och dehär... Och massa annat.

kök
Dethär köket skulle sitta finfint. Vårt nuvarande kök är nog inte större än 3kvm
När jag och Marcus är vuxna och bygger hus vill jag ha ett sånthär lantigt kök.
Vita skåpluckor, och några luckor i glas.

malm
Nämen, här är ju vårt sovrums-serie, Malm -ekfanor. Fina grejor :)
Vi har sängstommen och två byråer, och mera malm-grejer ska det bli

jhjvjhv
En sånhär garderob vill jag ha när jag blir stor. En riktigt stor walk-in-closet.
Min dröm. Måste bara skaffa kläder att fylla den med. Och det leder mig till att jag måste skaffa pengar. Som i sin tur leder till att skaffa jobb...

Men jobb är inget som jag vill ha nu. Inte än. Jag har ju faktiskt jobbat sen jag va 16, och inte på vilket jobb som helst, nope -här satsade vi stort och jobbade på McDonalds. Sökte jobb på en del restauranger här i Uppsala när jag flytta, men det strulade bara så det vart inget. Och nu känns det som om jag vill spendera varje sekund med Marcus när det inte är skola/jobb. Så jobb blir det inte förrens till sommarn. Tills dess får jag leva på studiebidraget (snåla 1050:-) och Marcus såklart -Mohaha!

Frågan är ju bara om alltdethär sitta-hemma-en-fredagkväll och planeradet av framtida boende är vuxenpoäng, eller rent av bara en tydlig pensionersvarning?
Vad tror/tycker du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0