You can call me Blyger

När jag var liten kallade mamma mig för Toker (ni vet dvärgen i snövit) Det passade in då
Inte nu längre. Nu på senare dar går jag under namnet Blyger....

Lallat runt hemma i lägenheten hela dagen, men nu ska jag kila ner till simhallen. Marcus ska spana in gymmet så jag får simma själv idag. Men jag tror jag överlever. Dags att jag lär mig göra saker utan att Marcus ska följa med överallt. Trots allt, skolan börjar imorgon (hjälp!) Jo jag försöker intala mig själv att det kommer gå bra. Att jag är en snäll och trevlig social tjej som kommer få massor av nya kompisar.
Yeah right, om det inte vore för att jag är så nedrans blyg.

Är verkligen jättenervös inför morgondagen. Jag har aldirg bytt skola förrut, eller jo visst från högstadiet till gymnasiet. Men då kände jag redan flera i den nya klassen sen tidigare. Men inte imorgon. Imorgon är jag "den nya tjejen i klassen" Jag vågar inte. Finns det inte någon som har nåt bra tips !?!?

Kommentarer
Postat av: Jenny

hihi tack så mycket:D det gick bra idag för mig:D hoppas det går bra för dig också:)

2008-08-19 @ 15:56:30
URL: http://penajs.blogg.se/
Postat av: Linda

Det kommer gå toppen älskling! lyckospark

2008-08-19 @ 20:51:33
URL: http://violblues.blogspot.com/
Postat av: Marlene

ååå jag håller tummarna!!! hoppas det går jättebra! e nån dum så har jag nog kvar några kontakter på Linne! :D närå det kommer gå jättebra och om nån retas för din dialekt så beror det bara på att du pratar lite konstigt! :D hihi!

Lycka till nu! å du kan nog sluta med simningen för Linne skolan består av massa trappor, spring upp å ner några ggr per dag så e det lugnt!

2008-08-20 @ 12:53:19

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0