Förmiddag -avklarad

Att jag åkte till skoaln idag va väl sådär nödvändigt. Jag hade till en början tänkt att sitta i klassrummet och skriva för hand, men eftersom läraren inte va där, fick jag sitta vid bibliotekets datorer -jippi... Datorn bara sega och krångla, så efter 40minuter av ingenting gav jag upp och stack iväg till gymmet istället. Det blev ett lugnt pass efter en lång träningsvila, men det kändes helt okej :)

Imorse när jag cykla till skolan ångrade jag mig enormt att jag inte tog med mig kameran som jag funderade på. Allting va täckt av rimfrost och det hade blitt så nedrans bra på kort... Men när jag cyklade hem efter gymmet visade det sig att all rimfrost fortfarande va kvar här hemma, så har jag vart ute med kameran nån timma och knäppt massor av fina kort, förhoppninsgvis blir dom fina iaf. Batteriet dog, så kameran e på laddning nu.

Nu väntar en tallrik studentföda (nudlar) på mig, jag är ju som sagt ingen bra kock så nudlar får duga... Sedan blir det plugg i några timmar framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0