Försöker förnya bloggen

Jag tänkte ge bloggen ett nytt utseende. Jag tänkte iaf. Och jag försökte, men för er som inte känner mig, så är jag inte något vidare bra på dethär med datorer... Marcus är så gullig och har laddat ner och installerat photoshop åt mig, men jag är helt lost. Förstår ingenting, och att programet är på engelska gör det inte lättare. Men men, jag får väl helt enkelt testa mig fram. Kikar in här var och varannan sekund, dock vet jag inte om det hjälper eller om jag bara blir ännu mera fövirrad... Hm, önska mig lycka till. Jag behöver det! 

Kommentarer
Postat av: Johanna

En jættebra sida med massa roliga photoshop-tips, æven jag som kan programmet rætt bra brukar kolla in hær eftet tips och trixs!



ps.htm" rel="nofollow">http://www.webdesignskolan.com/photoshop/indexps.htm

2009-01-02 @ 20:50:21
URL: http://jobengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0