Helgresumé

Fredag

Hade en lektion på morgonen i skolan, sen va det ”håltimma” fram till 14:30 då skolavslutningen i domkyrkan började. Under hålet fikade/lunchade jag ihop med Lotta och Khadija ifrån klassen. När jag kommit hem efter skolavslutningen, som förövrigt va sådär, åkte jag och Mackan ut till hans föräldrar för att spendera helgen och julen där.

 

Lördag Min och Marcus 1års dag

Vi åkte till sthlm och gick på julmarknaden på skansen.. Jag spanade efter en mössa, men hittade ingen, Marcus däremot köpte ett par lovikkavantar. Förutom marknaden kollade vi även på alla djuren, och jag knäppte massvis med kort (ska försöka hinna ladda upp en del imorgon). Bortsett från vädret, ruggigt och småregnigt, så var det en helt underbart mysig dag.

Till kvällen blev det romantisk middag för två. Kocken var Marcus själv, då jag önskat hans potatisgratäng som är det godaste jag vet (förutom hans pussar)

Avslutet på en perfekt dag blev såklart ett bad i bastutunnan. Hur underbart som helst!

 

 

Söndag:

Så gott som hela dagen spenderade vi i sthlm, i kista galleria. Och idag lyckades jag hitta en mössa, och Marcus va så snäll så att han stod för kostnaderna. Tack älsk :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0