Helgresumé

Jag har märkt att jag inte är något vidare duktig på att blogga under kvällar och helger, anledningen är antagligen att jag inte har tid då eftersom jag bara gosar med Marcus mest hela tiden, typ... Any way, så jag har kommit på att jag framöver ska göra ett helg-resumé inlägg i bloggen varje söndag eller måndag, det låter väl smart.

Fredag

Efter psykologin åkte jag hem på hålet innan idrotten skulle börja, då fick jag sms av en tjej i klassen om att idrotten var inställd. Hela dagen hade vart sådär seg och jag va taggat till minst, så det var ganska skönt att få sluta tidigt faktiskt. Sen drog jag och Mackan ut till hans föräldrar på middag och övernattning

Lördag
Anledningen till att vi åkte hem till svärföräldrarna i helgen va att dom skulle bort, och vi då skulle vara hundvakt åt deras tre voffsar. Vi passade även på att rengöra deras badtunna, och självklart passade vi på att bada senare på kvällen också. Gud så najs det va, 40grader varmt i vattnet och stjärnklart ute -helt ok.

Söndag
Här hände inte mycket... Vi åkte hem runt 15 tiden, gick ner till coop och hyrde film, "Mandy Lane" nånting. En mycket konstig film, med betoning på mycket konstig...

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh så myyys!

2008-12-15 @ 15:52:09
URL: http://violblues.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0