Kanske lite för tidigt?

Jo, det kanske är lite tidigt att fixa fram julgranen alla redan, jag menar det har inte ens vart lucia än! Men va fasen, jag kunde inte hålla mig, så igår åkte vi iväg och köpte en plastgran. Den är inte så värst stor, men det passar bra i vår lilla lägenhet.

Det här med plastgran var nytt för Mackan, och då är det bra med en ritning

Eftersom mitt mellannamn är tidsframhållning (är det ens ett ord!?) så är alla julklappar redan inhandlade, sen en månad tillbaka, och nu är det väldigt mysigt att få placera ut dom under granen ist för att ligga på en hög på golvet som dom gjorde innan.

Trots all plast tycker jag att vi fick en väldigt fin julgran, vår alldeles första egna
Nu är det inte alls länge kvar till jul. Någon mer än mig som bubblar av julkänslor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0