Oups!

I morse steg jag upp 05:20, och ändå försov jag mig. Hur lyckas man?
Jo, man gör som så att man sover över hos svärföräldrarna, och sen när Marcus ska iväg till jobbet tar han med mig tillbaks till stan och dumpar av mig hemma i lägenheten. Och då lägger sig Josefin (utan att ställt alarm) i sängen och slumrar till. Sen vaknar jag nån timma senare och inser att jag har försovit sig, trots att man klev upp klockan 05:20...

Som tur är missar jag inget viktigt i skolan, har bara en lektion idag -Företagsekonomi  som jag läser ihop med företags 1:orna och idag skulle dom redovisa nånting som inte ingår i vår kurs. Visst, det hade kanske vart lärorikt att lyssna på, men jag tror jag klarar mig. Trots allt, detta är mitt livs första försovning. Nångång ska ju va den första, eller?

En nyvaken Josse för ett antal år sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0