Ute på djupt vatten

Vi hade det bra på kryssningn, mycket god mat och trevligt sällskap.

Dock var det aningen för mycket äckelfyllon för min smak. Asså jag förstår inte hur vuxna människor kan bete sig sådär, supa sig redlöst fulla och sen inte visa nån som helst respekt för andra personer. Usch säger jag bara. Det är ju så att jag vill gå och bli nykterist, fast det är jag ju nästan ändå... Istället för nykter alkolist kan man säga att jag är en nykterist som tar mig ett glas då och då...

Aja, nog med "klagomål". Det var en trevlig liten tripp iaf, och det bästa med att vara ute på djupt vatten är att jag man köpa tax free. Men eftersom jag och Mackan är "nykterister" blev det inte mycket alkohol för vår del, däremot blev det lite godis.

Ett måste att köpa är mina favoriter
(mums!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0