Rubrik

Det har varit den mest sämsta uppdateringen under julen, men nu är det dags att försöka komma igång igen. Men som sagt, jag är inget vidare duktig på att blogga under helger, och än mindre lov! Men jag får väl fösöka slänga ihop ett inlägg då och då så att det inte blir så nedrans tomt och tråkigt här.

Julmat är äten, julklappar är öppnade, kalla anka har man sett. Ja, julen 2008 är nu avklarad. Men jag måste säga att, trots att man gjort allt det som hör julen till, har jag fortfarande inte fått några som helst julkänslor. Jag har ingen aning varför, men det bara är så. Och det är ju inte bara dethär med julen, det är allting annat runt omkring också, livet...

Det har varit ett år med mycket förändringar för min del, kanske har jag inte hittat ett lugn än? Kanske är det därför jag inte hinner med....

Foto: Josefin Eriksson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0