Onsdag eftermiddag

Jag hade tänkt överraska Mackis med nybakade lussebullar i eftermiddag, men jag upptäckte att kontot börjar bli tomt, så jag hade inte råd att köpa ingredienser... Men för nån timma sen ringde Mackan och fråga om hans kontokort låg här hemma nånstans eftersom han inte kunde hitta det på jobbet. Och visst låg det hemma i tv-hyllan.
Aha
, tänkte jag och lånade hans kort och gick ner och handlade. I'm sure he dont mind

Nu är klockan för mycket för att jag ska hinna baka, jäsning och såntdär tar ju tid, så det får bli morgondagens hemma-hela-eftermiddagen-projekt istället. Att baka är den perfekta sysselsättningen för den som har det lite långtråkigt på dagarna -som mig...

Nu är det bara 30minuter kvar tills Mackan slutar på jobbet. Då ska vi ut på landet, hem till mamma och pappa Ahlström på lite middag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0