Vissa fredagar är bättre än andra

Ikväll har Mackans chef bjudit oss (och resten av firman) på julbord, man skulle väl ganska lungt kunna säga att han satsade på stort iår -det blir nämligen kryssning !!!

Vi åker klockan 16:45 ifrån Uppsala, och nu vill jag bara att timmarna ska flyga iväg...
Haha, jag kan bara konstatera att jag är som ett barn på julafton, galet förväntansfull


M/S Galaxy

Vi vet vad jag ska göra ikväll, åka på kryssning (det kan inte sägas för många gånger)
Men vad ska du hitta på?


Förresten, idag har jag och Marcus bott ihop i ett halvår, grattis till oss :)

Kommentarer
Postat av: Mamman

Tjosan!!!

Idag bär det av till Göteborg och Liseberg, med natt på hotell -LYX.

Linda ska ha några klasskamrater här på potatisgratäng med köttfärs i. Undra vad jag ska äta.

Troligen ska du äta julbord -mycket som du tycker om där, glöm inte taen stor portion Jansson.

Pussis, LÖV JO

2008-12-05 @ 15:49:09

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0