La playa

Jag och Marcus har pressat som bara den på stranden idag! Massor av badgäster med skrikande ungar. Men det är sånt man får stå ut med när man bor som vi gör (eller som min familj bor) norr om stan, ut på en halvö. Ett mycket populärt semesterval för många (främst boråsare)

Äsch, strunt samma om det är mycket folk eller inte. Härligt att få ligga och steka på stranden och springa ut och svalka sig i havet! Jag älskar havet!
josse o mackan
stranden
Foto: Josefin Eriksson


Senare ikväll (när det blitt lite svalare) ska vi åka ut till bokskogar och fotografera med värstingkameran. Mest blir det väl jag som ska stå för fotandet, kanske kan övertala Marcus att leka modell?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0