Bara så du vet...

...är det inte de minsta skoj att plugga!

Håller på att skriva en handbok om hur man startar eget företag. Låter det som mig? Nja, inte direkt va. Känns fortfarande lite overkligt att jag, Josefin Eriksson läser en ekonomikurs -frivilligt... Men vad ska man göra då, jag behövde ju en 50poängskurs, då var det enda som passade med schemat en ekonomikurs, ihop med 1:or -skoj...

Konstigt nog börjar jag känna mig lite skoltrött såhär i vintervädret. Allt känns så ovärt, jag varken orkar eller vill inte. Men jag tvingar mig själv, jag måste ju... Jullovet kan gärna få komma nån vecka förtidigt, if you dont mind. Det skulle verkligen behövas, få några veckor av lugnt och ro i jul ihop med Marcus.


Bara så du vet, är det inte de minsta skoj att plugga!
Och bara så du vet, jag vill ha jullov! Punkt slut...

Nä, skärpning nu Josefin -återgå till pluggandet.

Kommentarer
Postat av: Linda

Plugga inte ihjäl dej honey <3

2008-11-25 @ 12:03:15
URL: http://violblues.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0