Dad day -yesterday

Igår var en såndär riktigt dålig dag, i alla fall delvis.


Foto: Josefin Eriksson

Redan på morgonen kändes allt lite halvdåligt/halvbra, som om jag kände på mig att något skulle gå fel. Passet på gymmet gick sådär, vart aströg i början (första 35minuterna) sen släppte det och jag kände mig ganska nöjd efter 50minuter

Efter gymmet var det skola 10:20-13:05, första lektionen var psykologi, då fick vi veta resultatet på en inlämmning -jag fick MVG! Snacka om vilken lättnad, och stolthet. Well done Josse :) Men sen på historialektionen fick jag världens ont i mage och huvudvärk. Efter lektionen cyklade jag hem, gjorde iordning te och tog det bara lugnt.

Sen fick jag sms av Mackan "batteriet har kommit till kodak nu", woho -glad igen. Men bara nån timma senare, när jag åkte hissen, tappar jag mobilen, batteriluckan trillar av och batterier faller ut -ner i springan (chaket eller vad det heter?) Hejdå med det batteriet, fan -depp igen.

Usch, en riktigt upp-och-ner-med-humöret-dag igår... Men inte idag inte! Det har jag redan bestämt, idag ska jag vara glad, bara glad. Kanske hinner prova kameran i eftermiddag, Mackis jobbar över, så jag måste ju sysselsätta mig med nånting :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0