DenTjugofemteNovember

Idag är det min lediga dag, och jag har haft en riktigt lång sovmorgon.
Nu har jag dock vart vaken i nån timma, har fått i mig lite frukost och vaknat till liv.

Kolla här vilken cool bild jag hitta bland alla mappar, vad tycks?

Foto: Josefin Eriksson

Nä, nu hade jag tänkt att plugga för mitt liv, måste skriva klart ett arbete som ska in på torsdag. Jag har redan skrivit det mesta, men lite finputsning och sådär kvar. Så för min del blir det mest plugg, plugg och lite plugg. Och kanske lite mera plugg också...

Annars har jag inget på schemat idag.
Vad ska du hitta på idag?


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag ska skriva en essä, sova och ja, kanske åka hem till Espevik. :)

2008-11-25 @ 10:49:25
URL: http://violblues.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0