Den dåliga helgen...

Fredag
Det började bli sådär halvdåligt på gymmet efter skolan. En kvinna i omklädningsrummet kunde inte låsa upp sitt lås. Jag och flera andra försökte hjälpa henne, men nyckeln ville inte vrida om. Kvinnan i fråga var helt säker på att det var hennes skåp, så efter många försök fick vi helt enkelt klippa av låset. "Dagens goda gärning" tänkte jag och dom andra som försökte hjälpa henne... Men, då var det ju tydligen inte hennes skåp...

Lördag
Märkte ju redan i fredags att inga bilder på bloggen syntes, men kom idag på va felet var. Jag, smart som jag är, tänkte "äh, men kanske dags rensa lite i arkivet så att det finns mer plats för det nya" Inte fasen tänkte väl jag på att bilderna som jag tog bort i arkivet, skulle försvinna från inläggen... Så jäkla korkat av mig (!)

Aja, satt hela eftermiddagen och föröskte ladda upp alla bilder igen, och lägga upp dem till alla inläggen. Evighetsgöra. Och ännu värre blir det när datorn (intrenet) bara kraschar för mig hela tiden. Blev en aning galen, och sprang ut i skogen på aggressivitets-powerwalk i mörkret, det hjälpte lite grann.

Söndag

Här behövs väl knappt nån mer förklaring än att det är söndag egentligen.
Tog tag i dendär evighetsgöran med bilderna, kom väl inte ens i närheten av halvvägs, men nu är åtminståne november och halva oktober återställda.



Här låg Mackan och fördrev tiden när jag satt och trixade med bloggen. Stackars honom som måste stå ut med mig och mina dampryck på datorn (och allt annat tekniskt)
Men det är tur att han finns här, och lugnar ner mig. Det är tur att jag har honom

Kommentarer
Postat av: Linda

Men skulle inte ni gå ut i helgen? :)

2008-11-17 @ 20:45:59
URL: http://violblues.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0