Fredag

Ibland känner jag nog att jag är lite bortskämd med mitt schema i skolan
Måndag: 8:50-9:50
Tisdag: ledig
Onsdag: 8:30-13:00
Torsdag: 8:30-9:35

Men sen har vi fredagarna, 8:30-16:30. Usch säger jag bara. Usch usch... Först på schemat idag är det matte b (jag läser ju upp mitt ig) och tro det eller ej, men jag tycker faktiskt det är roligt att gå på mattelektionerna nu, det trodde jag aldirg att jag skulle säga! Any way, sen blir det psykologi och tillsist idrott, idag ska vi spela basket, och det ska bli kul att äntligen komma igång (än så länge har vår lokat vart upptagen)

Och bäst av allt med denna fredag, efter skolan bär det av till Varberg! Åh, det ska bli så underbart att träffa familjen igen, det va alldeles för länge sen. Massa skoj ska det bli!
Skriver kanske nåt inlägg därifrån, annars bloggar jag vidare nästa vecka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0