Godmorgon

Efter en timmas plugg i sängen, har jag nu klivit upp.
Så här sitter jag med min dagliga kopp of tea, idag blev det grönt te

Jag har inte bestämt mig än om jag gillar´t eller inte.
Det har ju en lite speciell smak, påminner om mint (?)


Idag på schemat är det praktiskt daget tomt. Dagens enda lektion (företagsekonomi) är inställd. Dock ska jag till skolan ändå kl 12:40, då är det betygsnack i svenska och religion. Är inte speciellt nervös, snarare förväntansfull. I svenska vet jag redan va jag får för betyg, vg (trost allt är jag ju ett äkta vg-barn) Men i religion är jag osäker om det blir vg eller mvg, men jag hoppas verkligen att det blir ett mvg, skulle inte sitta helt fel.

Innan skolan har jag tänkt att spendera en timma på gymmets motionsmaskiner 
Sen kanske en tripp på stan, jag söker nämligen efter en ny mössa. Här börjar ju bli så nedrans in i bombens kallt (!)

Vad ska du hitta på denna soliga vinterdag?

Kommentarer
Postat av: Mamman

Nu e det inte länge kvar tills ni kommer ner till oss i Varberg. GUD vad jag längtar efter dig (värre vissa dagar, vet inte varför), känns som det är evigheter sen "fattar du?", "känns lite pinsamt" osv... Men du glömmer inte bort det där.



KRAM & PUSS från gamle mor (du har väl inte glömt att jag snart har födelsedag?)

2008-11-20 @ 15:45:15

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0