Uppdatering

Jag hann inte att blogga igår, men kan väl uppdatera nu ,
Talet till det nationella provet i svenska b gick bra. Jag var så nervös att mina händer darrade (?) konstigt eftersom jag inte ser mig själv som en person som har svårt att prata inför en grupp. Det måste säkert ha vart pågrund av att det var en så stor sak, nationella proven liksom... Trots pyttelite fummel så klarade jag tidsplanen hur bra som helst! Instruktionen säger att eleven ska hålla ett tal på ca 5minuter, och vår lärare har poängtreat hur viktigt det är att hålla den tiden. Jag var klar på 5minuter och 5 sekunder, woho för mig! Är stolt över mig själv :)

Efter skolan hälsade jag på denhär tjejen, skulle hjälpa henne med ett fotogrejs


foto: Josefin Eriksson

Och på tal om fotografering, så har jag nu äntligen beställt ett speceialbatteri + laddare till min kamra. Det bör komma nu i slutet av veckan :) Längtar så! Har ju knappt fotat med den sen jag fick den -förra året i julklapp
Men jäklar! Hädan efter lär det bli lite bättre kvalite på bilderna här i bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0