På mammas begäran...

...blir det lite uppdatering här på bloggen

Igår ringde mammsen, hon tyckte det va länge sen jag skrev på bloggen sist. Jag räknade efter (är ju påväg mot godkänt i matte nu ju) och det har ju bara gått tre dagar utan inlägg. Men här får du lite uppdatering mamma (och alla andra som är intresserade)

  • Slappishelg
Efter fredagens skola och jobb, blev det tacomiddag. Det är alltid lika gott med tacos.

I lördags åkte ut till Mackans föräldrar (som var bortresta över helgen) så vi hade huset för oss själva. Vi hyrde film och köpte pizza, så det blev en riktigt slökväll i soffan.

  • Vg+
Var betyget jag fick på mitt tal, i svenska nationella proven. Ovanligt att jag får ett vg?
Imorgon är det den skriftliga delen, det känns inte alls lika nervöst som det gjorde inför det muntliga. Det känns snarare roligare, jag älskar ju att skriva.

  • Skriv och-blogglusten
Ja, man kan väl fråga sig hur jag ska klara av att skriva nationella provet imorgon, när jag har tappat skrivlusten här på bloggen... Men jag tror inte det blir några problem. Ämnet till provet "intryck & avtryck" passar mig perfekt, och jag har så mycket tankar och funderingar kring det. Det är just det som jag vill skirva om, alla mina tankar.

Men endel av mina tankar känns aningen för personliga för att publiceras i bloggen. Och mitt "vardagsliv" känns enormt boring just nu, så det lockar inte att skirva om det i bloggen heller. Därför har det inte blivit så mycket på sistone...

Marcus säger att jag borde köpa mig en dagbok och skirva ner allt där istället. Det har han kanske rätt i, men jag vill gå steget längre. Jag skulle vilja skriva en bok.

  • Saknaden
Det går inte en dag utan att jag tänker på er där hemma... Hemma i Varberg.


Mamma och jag i Helsingör, juli 2008





Kommentarer
Postat av: Mamman

ÄNTLIGEN!!!!



Nu behöver jag inte vara så orolig längre. Älskar dig, från lilltån upp till hårfästet.



P&K

2008-11-11 @ 08:43:29
Postat av: LISA ;D

Ååuwh.. tacomiddag :D Med plugg möjligen?



Jag dundersaknar dig!



2008-11-11 @ 16:00:52
Postat av: Linda

Söt du är. Saknar och tänker på dej med sötis! <3

2008-11-11 @ 16:55:37
URL: http://violblues.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0