Snöstorm och tandvärk

Japp, det är min dag än så länge...

Det tog mig drygt 40minuter att komma till skolan i morse. Kändes ju sådär motiverande att behöva gå ut i snövädret för att bara ha en lektion. Men vad ska man göra? Bara att slänga på mig varma kläder och kräla sig fram genom drivorna. Efter skolan vart de som vanligt en vända till gymmet. Sen tog jag bussen hem, pallade liksom inte att gå (cykla är ju helt omöjligt)

Jag har vart hemma nån timma nu, och har redan hunnit med att äta lunch och diska.
Nu är det dags för pluggeliplugg.

Och just det, jag håller på att få visdomständer (bli sådär vuxen och vis)
Så jag har tandvärk som en dåre. Inge kul alls =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0