Trippel S en måndag

Simma Skola Stan

Efter en veckas lov utan någon träning kändes det en aning trögt att komma igång igen. Men pallade mig upp ur den varma sängen, och hoppade i bassängen klockan 07:00, simmade en timma sen iväg till skolan.

Höstlovet har gått fort, och nu var det måndag igen. Jag har ju väldigt slappa måndagar, 8:50-10:50, så det var ganska lungt att "komma tillbaka" efter en veckas lov. Dessutom är jag en såndär som tycker om skolan.

Innan jag cykla hem efter skolan, sprang jag en vända på stan. Spanade in massa julklappar, och inhandlade en klapp till Mackis, och även en till brorsan.


Nu är jag hemma iaf, och jag har en del att göra idag.
Ska plugga gärnet inför nationella prov imorgon, ska hålla ett tal
Börja slå in lite julklappar
Diska (undra om en diskmaskin får plats i vårt kök)
Åka och handla med Marcus

Kommentarer
Postat av: veronica

halloj, du råkar inte ha lite tid över imorn för o ställa upp på ett fotojobb jag ska göra för en tidning jag jobbar för?

2008-11-03 @ 14:15:31
URL: http://humlisen.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0