Back in town

Nu är jag hemma igen efter en trevlig helg i Varberg.

Hur segt det än var, så lyckades jag ta mig upp ur sängen i morse, iväg till simhallen och sen vidare till skolan. Historia C och Svenska B, sen var måndagens skoldag slut. Nu är jag hemma, och har redan hunnit städat upp all packning som låg utspridt i hela lägenheten. Men nu är här städat och fint igen :)

Nu ska jag plugga lite inför morgondagens bokredovisning i svenska. Och så måste jag komma igång med projektarbetet också! Och...matte också, har prov på fredag. Hur ska detta gå?! Usch, säger jag bara....

När Marcus kommer hem ifrån jobbet, ska vi iväg och storhandla.
Kankse blir det en sväng om IKEA också :)

Känns skönt att vara tillbaka i vardagen igen

Kommentarer
Postat av: Mamman

Saknar er redan. Hälsa Carola att vi saknar sången. Puss

2008-10-13 @ 15:35:31

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0