Då var det fredag igen

"Vinter, är det vinter alla redan? Det var ju sommar nyss, vart har hösten tagit vägen? Tänk, snart är det vår" /Leif, Mysteriet på Greveholm

Måndag, fredag. Fredag, måndag... Veckorna går så fort! Känns inte alls som att jag gått i skolan i två månader. Eller att jag har bott i Uppsala i fyra månader! Helt galet vad tiden drar iväg... Om en vecka är det höstlov, då kommer P&M och lillbrorsan

Aja, nu är det helg igen. Eller, inte riktigt än, skola först. Har matteprov som jag verkligen borde tränat mer på, men men vi får väl se hur det går.. Religion och Psykologi också, och projektarbete. Bortsett från matten så känns det som att jag har koll på läget, vilket känns bra :) Plus, att idag regnar det inte! Woho

Efter skolan ska jag och Mackis (hans nya smeknamn) åka hem till hans föräldrar på middag. Mamma-Marcus gör alltid så god mat :) Och imorgon ska jag följa med henne till Sthlm, där hon ska fixa frissen hos Marlene. Och imorgon kväll har jag bjudit hem lite tjejer från klassen på tjejkväll hos mig, tänkte kolla film och bara chilla. Kommer bli najs

Vad ska du göra i helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0