En Taggad Morgon!

Klockan 07:50, och jag ska snart iväg till skolan. Det känns som det kommer bli en riktigt bra dag, och jag känner mig taggad till max! Jag klev upp vid 6tiden för att kunna starta igång med mitt arbete i religion. *Klappar mig själv på axeln*
Har mailat över det till skolan, utifall att vi inte får jobba med arbetet hemma utan måste vara där på lektionerna.. (Hoppas vi får jobba hemma!) Dessutom har jag hunnit diska tvådagars disk, inte illa Josefin :)

Nä nu ska jag borsta tänderna, och slänga mig ut i rusket.. Trist väder number one idag asså! Men, ska inte låta det hindra mig, är ju bara att slänga på en regnjacka.


tagg
Foto: Josefin Eriksson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0