Godmorgon

cf ch
Måste ju bara säga att utsikten från vårt köksfönster på morgonen är helt OK
Konstigt att det är olika ljus på bilderna, använde ju samma inställning. Tror jag...

Idag är det torsdag, och dagens första lektion är Företagsekonomi A. Det är ingen kurs som egentligen ingår i mitt program (Samhäll -kultur) och jag tror inte ens det finns som tillvalsämne. Jag kan väl inte påstå att jag är intresserad av varken ekonomi eller att starta eget företag, men jag läser den helt enkelt för att få ihop alla mina poäng. Till en början var jag lite skeptisk, men ju längre kursen går, ju mer intressant verkar den.
Och visst, kan det va bra att ha en ekonomikurs i bakfikan inför framtiden :)

Efter företagsekonomin har jag håltimma i circus tre timmar, då ska jag dra till gymmet och pumpa muskler så att det bara skriker om det! Lite pump iaf... Sen blir det en sväng om Marcus jobb -för ovanlighetens skull. Pussa lite på honom, och kanske äta lunch ihop.
Sen blir det tillbaks till skolan, då med Svenska B och Religion A.

Och sen! Hem och packa väskan!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0