Igår

Vi hade bokat bord på Tzatsiki, en grekisk restaurang. Vårt ställe.
Det var dit som Mackis bjöd ut mig första gången.





Och igår var det lika trevligt som vanligt, underbart sällskap, tända ljus, god mat
-och en otroligt fräck väggmålning vid vårt bord :)

Efter middagen, gick vi promenad runt ån, innan det blev dags att gå till biografen. Filmen (Tropic Thunder) var bra, riktigt rolig. Tydligen, enligt Marcus, skrattade jag (pinsamt nog) mer än resten av biobesökarna tillsammans. Men jag tror nog att han överdrivet -hoppas jag iaf.

Sammanfattat, en underbar kväll med en underbar människa

Tack för de här 10månaderna älskling, alltid du och jag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0