Josse rekomenderar


...Gekås!


Har du inte vart där? Åk dit!

Det är en megastor affär, och dom har allt (!) Det är samma varor som nån annan stans, men till extremt låga priser! (oj det lät nästan lite som jag va värsta försäljare)

Jag och Marcus tog oss en tripp dit i helgen, och köpte det gamla vanliga:
tvättmedel, sköljmedel, köksrengöring, badrengöring, tandkräm, tvål, shampoo mm.
Jag köpte lite annat också åt mig också: ansiktsmasker, ett puder, en kofta, trosor,
Och så köpte vi lite julgrejer till lägenheten: adventljusstake, adventstjärna, tomtar, pepparkaksformar. Dessutom köpte vi julklappar, fast det kan jag ju inte avslöja här!
Vi köpte massa annat också, men det blir för mycke att skriva allt...

Allting sammanlagt gick på under 1200:- Gankska billigt va?!

OBS! Innan du åker dit, tänk på vem du tar med som sällskap...
En del män tycker det är långtråkigt att gå i en affär timme efter timme, för du får räkna med att det tar minst två timmar att kolla igenom åtminståne halva affärn.

Tur att min man inte är nån vekling! (Han har inget val stackarn *mohahaha*)mackan








































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0