Josse, vg-barnet

Skoldagen är nu över, och den har gått bra. (träningen också, svettigt men bra)
Fick tillbaka religionsprovet om kristendom, vg. Det är ju in grej, detdär med VG
Hade betygsnack i både svenska och religion, och i båda ämnena ligger jag på vg, med
chans på mvg i religion, så jag ska se till att göra ett toppen bra arbete om islam!
Igår hade jag mentorsamtal, och allt såg bra ut i alla ämnen. Good work!

Känns skönt att skolan går lika bra som den gjorde i varberg,
och känns ännu bättre att jag fått en andra chans med matte B
Speciallt när jag har en jättebra lärare, och allt äntligen klarnar för mig


Skoldagen är över, å jag och min cykel har klarat oss upp för alla uppförsbackarna
Men bara för att jag sitter hemma i mina slappkläder innebär det inte att jag slappar.
Nope, här ska det pluggas vidare hela eftermiddagen. Religion och svenska..

Kommentarer
Postat av: Lotta

det där ja.. jag blev jätte förvånad först:P hade ju alla rätt på del a.. haha å så bara g..;P men vi hade exakt samma reslutat;)

2008-10-22 @ 18:03:17
URL: http://strayy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0