Kenyagruppen

Min förra skola, Peder skrivare, hade en rad olika utbyten med andra länder i hela världen. Förra året, när jag gick i tvåan hade vi två utbytesstudenter i vår klass, en från USA och en ifrån Japan, på vårterminen kom även en ifrån Australien.

Skolan har även ett utbyte med en flickskola i Kenya. Jag var med i den så kallade Kenya-gruppen från början och var väldigt intresserad av utbytet, inte minst för att min familj har ett faderbarn i just Kenya. Men sen i 2an krånglade det till sig för min del. Eftersom jag hade lektioner till så sent som 17:50 två dagar i veckan, och Kenya-grupps möterna låg på just dom tidierna kunde jag tyvärr inte fortsätta i gruppen...

And guess what, jag hittade Kenya gruppens egna blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0