Lillasyster

UOIH   OH
En del tycker att jag och lillsyrran är väääldigt lika. Mer än en gång har vi blivit förväxlade av släktingar men även kompisar. Är vi verkligen så lika?

Min lillasyster, som också är min storasyster, är så smart! Igårkväll låg jag och tänkte en massa (jag tänker alltid massa när jag ska sova) Igår handlade tankarna mest om gamla barnfilmer, och självklart räknas Bröderna Lejonhjärta! Hur som helst kunde jag inte komma på vad varker "farfar" eller "han som dom räddar i grottan" heter. Vad gör man då? Jo, man ringer till Elin kl 22:30 och frågar helt enkelt.
Asså, det tog henne inte ens tre sekunder att få fram svaret; Mattias och Orvar.

Elin och jag har en riktigt äkta syskonrelation. En sekunden är vi världens bästa vänner, och nästa sekund försöker vi döda varandra... Syskonkärlek?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0