Måndag

Måndag har ju en tendens att vara allt för jobbiga. Men jag vet inte, de är ganska skönt med vardag tycker jag, lite mer rutin och struktur. Började dagen med att simma 45minuter innan jag sen drog iväg till skolan, där jag hade Historia C och Svenska B, sen va min skoldag över 8:50-10:55 inte en allt för jobbig dag. Nu ska jag göra lite nytta. Springa runt och dela ut CV, är nämlien på jakt efter ett kvällsjobb. Trots att jag hellre vill spendera mina kvällar ihop med Marcus, så tror jag inte det skulle skada med en extra inkomst utöver Marcus lön, och mitt studiebidrag. Så, önska mig lycka till nu! Vad är det för fel på blogg.se? En del bilder i bloggen syns inte, och hela alltet ser jättekonstigt ut när man är inloggad... Knas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0