Skola

linné

Här sitter jag i skolan, har nyss haft Psykologi A, och om 40minuter är det dags för Historia C. Men just nu har jag lunch, så då passar jag på att kolla runt lite på nätet undertiden som jag dricker en yoggi  yalla och äter en banan. Gott gotti gottgott.

Skönt att ha dagens träning avklarad (simmade i morse) så att det bara är att pysa hem när historian är slut, kl 13:05. Riktigt skönt med korta skoldagar.

Idag har jag inte så mycket planerat, lite plugg i svenska och matte. Ner till affärn och handla lite frukostmat. Och så måste jag packa till helgen. Längtar! Och så ska jag pussas och kramas en massa med Marcus hela dagen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0