PS I love you

Hade laddat upp med chokladglass och strössel inför min och Marcus hyra-film-och
-mysa-hemma-i-soffan-söndagkväll
. Har spanat in PS I love you några gånger här nere på Konsum (där vi brukar hyra, det har ju bara kostat 19kr.) men det har alltid slutat med att vi tagit nån annan film. Idag var det ingen tvekan om saken.
Dock hade dom höjt priset, så nu kostade det hela 23:- (!) Galet billigt ändå

Och mycket film för pengarna måste jag säga! Gud så bra den var, en riktigt snyftis. Jag tror aldrig jag grinat så mycket till en film som jag gjorde ikväll. Tårarna rann hejdlöst nerför kinderna (...och ner på Mackans tröja) så gott som genom hela filmen.

psiloveyou


En film som verkligen sätter igång tankarna. Tankar som man vill undvika, men som ändå smyger sig inpå en utan att man kan rå för det. Tänk om det skulle hända mig?
Jag förstår inte hur jag skulle kunna leva utan Marcus. Vill inte tänka den tanken.
Marcus, du är mitt allt. Det är du som gör mig hel Älskling. PS, I love you <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0