Snart är det jul

När man va liten var önskelistan inget problem -bortsett från att den kunde bli för lång.
Men i år har jag svårt att komma på vad jag önskar mig förnåt.
Pressentkort på IKEA, typ. Sen vet jag inte. Eller jo, ansiktsbehandling...
Av mamma kommer jag få, som varje år "nånting som du vill ha, fast du vet inte om det än" Och hon kommer få av mig (och mina syskon) fyra snälla barn... Som vanligt.

Jag vet inte vad jag önskar mig.
Vet du vad du önskar dig?


En liten Josefin firar jul för första gången

Juste,
Lillasyster Elin tycker jag ska lägga upp en bild på mitt nya bruna hår.
Det tycker jag också. Men jag är bara för lat för att orka.
Men bild kommer, säkerligen ikväll -då Marus kan knäppa kort på det.

Kommentarer
Postat av: Mamman

Jag har köpt klappar till dig och Marcus idag. Undra vad det kan vara???

2008-10-28 @ 15:14:46

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0