Sug efter resa

Regn, regn och mer regn. Japp, det är vad svenskt väder is all about. Spelar ingen roll om det är sommar, höst, vår eller vinter. Alltid är det regn.

Det är väl inte konstigt om man vill komma bort?!


Vad föredrar du, sol eller vinterresa?
jb jbjb
Snowboardresa i Hemsedal, Norge feb. 2007
Solsemester med familjen i Side, Turkiet okt. 2005

Jag personligen vill ha lite av båda, väljer gärna inte det ena framför det andra. Men jag måste nog erkänna att lite sol inte hade suttit fel just nu! Fast det är klart, solen kan titta fram i fjällen också, då får man såndär fin bräna efter skidbrillsen.

En skidresa med Marcus familj är inbokad i vinter. Och till våren tar jag och Marcus en sista minuten till solen. Kan inte förstå att det är tre år sedan jag var utomlands, med undantag från Norge och Danmark -fast jag tycker inte de räknas...

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hej, tänkte bara tipsa om en jättebra sida där man kan läsa recensioner om sevärdheter och hotell, både sol och vinterresemål. Här hittar man också det bästa hotellpriset. http://www.trivago.se

Själv gillar jag sol lite mera än snö, men bara lite mera.

2008-10-07 @ 21:22:34
URL: http://www.trivago.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0